( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

پرواز را تجربه نکرده بودم اگر ، زمینی بودنم زیاد هم سخت نبود . دلی که به آسمانها رفت اما ، ماندنش مشکل است ...

آنقدر مانده ام که آغاز رفتنم را نظاره گر باشم ...

....

خدا کند باران ببارد /

خدا کند باران ببارد /

 

تولدم مبارک

                    

                                        انگار به دنیا آمدم !    

چرا ؟

من موندم حیرون ؛ وقتی یه میکروارگانیسم کوچولو مثل باکتری تا این حد هدفمند عمل میکنه ،

ما آدما چرا اینقدر بی شعوریم ؟؟

 

مرد حسود !

خدا عاشق شده بود ، آدم فهمید . از بهشت آمدند بیرون .....

بعدها ، خدا مریم را آفرید .

 

نیازمندی .

شدیدا به یک آدم نیازمندم ....

کسی سراغ داره ؟

در شور پلنگانه من وسوسه ماه

                     در حوصله ماه خیال چه پلنگیست ؟ !

 

      اگر با من نبودش هیچ میلی

چرا لیلی هی میزنه سر منو میشکنه ؟!

؟

کسی چه میداند

شاید پرنده ای که آواز می خواند

همان خدای عاشقیست

که فراموش کرده ایم .....