( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

دماوندرا ثبت کردند

وگرنه ممکن بود عربها آنرا هم تصاحب کنند

و ما مجبور شویم دوباره امضا جمع کنیم

و دوباره آثار باستانی کشف کنیم

و هی حرص بخوریم .

خدا کند زودتر ابوعلی سینا و خیام و دکتر حسابی و علی دایی را هم ثبت کنند !

..

..

..

ز شیر شتر خوردن و سوسمار               عرب را به جایی رسیده است کار

     که تاج کیانی کند آرزو                            تفو بر تو ای زندگانی ، تفو

 

یک دعای ایرلندی :

 

                                             

خدا کند همیشه راهها به روی تو گشوده باشند

بادها پشتیبان تو باشند

آفتاب چهره تو را گرم کند

و باران آرام آرام بر کشتزارهایت ببارد .

 

ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به چند ؟

 

             

دلم

نه عشق آتشین میخواد

نه دلدادگی افسانه ای

نه دروغهای قشنگ

نه سکوت تلخ شاعرانه

نه ادعاهای بزرگ

نه بزرگیهای پر از ادعا .....

دلم یه فنجون قهوه داغ میخواد

و یه دوست که بشه باهاش حرف زد !

 

ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی

 

تحمل اینهمه تکرار

از حوصله من افزونتر است

   آی زندگی

      دلم را به کجایت خوش کرده ام ؟!

 

آنکه می نویسد یارای آن را دارد که دنیا را به سخره گیرد و دنیا در پی پاسخش ناتوان می ماند .....

 

پائولو کوئیلو :

هیچ کس نمی داند که در چند دقیقه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد ، با این حال مردمان هنوز به پیش می روند ،

زیرا اعتماد دارند ،

زیرا باور دارند .

 

                                   

 

                                                 

 

قاصدکم ؛ دلتنگیهای نگفته ام را به دست کدام باد میسپاری؟

من منتظر قشنگترین خبر دنیایم .     

      

۱- همیشه حرفهایی برای نگفتن هست .

۲- کسی که حرفی برای گفتن دارد اگر میخواهد به خدا خیانت نکند باید حرفش را بگوید . ( آتش بدون دود )