( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

                   

 

            

                   دوستان من کجا هستند 

                                      روزهاشان پرتقالی باد .... !

طفلک اینجا ، مثل دل خودم متروکه شده .... 

باید آبادش کنم ... 

یک فنجان دیگر .... 

همصحبتی ام را بر نمی تابی اگر 

به عمر یک فال قهوه  

             با من باش 

     ....... 

   ....... 

....... 

* سال نو مبارک *

بهار آمد ، زمستان رفت از یاد 

دوباره قصه ی شیرین و فرهاد 

تفال می زنم بر شعر حافظ :

تو را بر حال مشتاقان نظر باد 

 

- سالها هم انگیزه ای برای ماندن ندارند ، به سرعت باد می آیند ، میروند ... 

- خدایا به داد مردم ایران برس ، ما گناه داریم . 

- دعا کنیم ، شاید سال خوبی داشته باشیم .