( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

فروغ فرخزاد

گر خدا بودم ملائک را شبی فریاد میکردم 

سکه ی خورشید را در کوره ی ظلمت رها سازند 

خادمان باغ دنیا را ز روی خشم می گفتم 

برگ زرد ماه را از شاخه ی شبها جدا سازند  

 

نیمه شب در پرده های بارگاه کبریای خویش 

پنجه ی خشم خروشانم جهان را زیر و رو می ریخت 

دستهای خسته ام بعد از هزاران سال خاموشی 

کوهها را در دهان باز دریاها فرومی ریخت.... 

.......... 

......... 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

یه دوست! پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

احمدرضا توسلی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

اگر خدا بودم چه کارها که نمی کردم!

یه دوست! جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

vahid جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ

الان تو مگه نمی تونی اینکارا رو بکنی!

...

مسیح جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

گاهی دل
یارای ماندن ندارد
و پا
یارای رفتن
و گاهی انسان
میان رفتن و ماندن
مجبور می شود....

مهسا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

هیچ چیز به اندازه تحمل ظلم و دروغ و ریا و خیانت بهت نیروی خرد کردن حتی همون کوهها رو نمیده ...باید ابهت خیلی چیزها به لجن کشیده بشه ... اگه انسان واقعی بودیم می تونستیم همه ی این کارها رو بکنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد