( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

بگذار شاعرانه هامان را با هم سر کنیم

حالا که آمدی..


....


     

نظرات 3 + ارسال نظر
mohandes پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://49194.blogfa.com

سلام چطوری ؟؟؟
مطالبت عالی بودن ..
بدو بیا اپم ...اینم وسیله ..
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|__اپم ومنتظرت_______________
~~~~/__ به بهترین وبلاگ طنز خوش اومدی\~~~~~~
~~~~~/ زود بیا که منتظرتم ... نظر یادت نره !!\~~~~
_\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
....اگه از وبم خوشت اومد با نام ....
.. کارگران مشغول کارن ....
...................بلینک.................
...............................................

Nolf جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ق.ظ

شاعر محبوب من.
از خوشحالیت ،تمام وجودم پر شده از خوشی.
همیشه سرخوش و پاینده باشی.
بهترین ها را برای هر دوی شما آرزو دارم.

ermes شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com

حالا که آمدی
حرفِ ما بسیار،
وقتِ ما اندک،
آسمان هم که بارانیست ...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد