( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

قربون محبتت خدا؛ تو این ماه ،همه رو مهمون میکنی مارو امتحان !                                                                                                                                                                                  نکن فدات شم ، نکن...
نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.bimaryha.blogsky.com

سلام دوست قدیمی من مرتضی ازوبلاگ حرفهای جوانی هستم و چون همیشه جوونارادوست میداشتم ومیخواهم به هشون خدمت کنم وبلاگ جدیدی زدم به نام بیماریهای خاموش دوست داشتی سری بزن . هدفم ازنوشتنها این است که همه سالم وشاد باشیم تااززندگی لذت ببریم

آمنه دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:35 ب.ظ http://aphroditegodess.blogfa.com/

دختر چطوری؟
تو چه می کردی ای همه وقت؟!
دخترکی داری؟
بگو در چه حالی؟

آمنه چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:36 ب.ظ

عزیزم به سلامتی
شادباش می گم
منم ازدواج کردم...
پدرم رو از دست دادم...
و اینکه کلاً روزگاره دیگه
می گذره
خوشحالم دوباره ازت خبردارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد