( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

کاکتوس

این یک کاکتوس است

باور کنید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرتمیس دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ http://artimess.blogsky.com

سلام سعیده جان
کوش کاکتوست؟
ببینم اسمش اچینو گرازونی نیست؟
میدونی من هم کاکتوس باز هستم و یک گلخونه کوچولو دارم
اما اگه کاکتوست آدم هم باشه باز خوبه
من هم یک کرگدن دارم .
به من سر میزنی؟
راستی میخوای بدونی یک دختر افغانی چه جوری فکر میکنه؟
پس منتظرم.

کاکتوسم هنوز خیلی کوچولوئه . تازه می خواد دنیا بیاد

وحیده دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام کاکتوس
از قدیم گفتن گل بی خار کجاست؟!!!! تو روی همه رو کم کردی ها (((-:

حامد چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

میدونی اون خار بزرگی که از پایین گل در اومده از بقیه خارها بیشتر جلبه توجه میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد