( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

نظرات 4 + ارسال نظر
عقیق جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام برو پایین منو میبینی یعنی تو قبلی نظر دادم

وحیده جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ

دنبال چه می گردی در خاطره های خود/ آن برگ خزان دیده در دست خزان جان داد!!!

پسرک تنها جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

از لینک ممنونم

Someone شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام

انتظااااار ....
زیاد تجربش کردم ....


من با یک واقعیت دیگه از دنیای خودم به روز هستم
---
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد