( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

      اگر با من نبودش هیچ میلی

چرا لیلی هی میزنه سر منو میشکنه ؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
دلشکسته(بیتا) سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.sohrab-sepehry.blogsky.com

سلام...مطالبتون خیلی جالب و قشنگه..موفق باشین...من هم تازه وبلاگ ساختم خوشحال می شم به کلبه حقیرام بیاین...موفق باشین...«من در این خانه به گمنامی نمناک علف نزدیکم»

یک آدم اینجوری! سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ

چون مرض داره!

من به این نتیجه رسید م! که هیچ دلیل دیگه ای هم نداره!

Ye Aalame Harf چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ق.ظ http://yeaalameharf.blogspot.com

یه دفعه که همچین بزنی تو دهنش که دندوناش بریزه تو معده ش دیگه از این غلطا نمی کنه!

آمنه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

بزن فک مکش بیار پایین
دکور مکور صورت بیار پایین
بفهمه با کی طرفه!!!

آمنه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

بزن فک مکش بیار پایین
دکور مکور صورت بیار پایین
بفهمه با کی طرفه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد