( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

( هذیان های شبانه ی دختری که خوابش نمی برد )

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش

بیا حداقل همین یک فردا را آنقدر با هم مهربان باشیم که ـ حتی اگر دروغ ـ فکر کنم زندگی چقدر قشنگ است !

                      

یه شب مهتاب

ماه میاد تو خواب

                  منو میبره    کوچه به کوچه

                  باغ انگوری   باغ آلوچه ....

نظرات 18 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

امیدوارم همین گونه که تو میگی باشه و حداقل برای یک روز هم که شده درهای مهربونی رو به روی هم باز کنیم

:: My View :: دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ http://5aber.mihanblog.com

چه سوزناکز‌ !

سروش دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://tanha192.blogfa.com

سلام باشه گله به کنار به خاطر حرفت یه بار هم با هم مهربون باشیم .
مرسی امدی وبلاگم خوشحالم کردی بابا نمی دونم چرا کسی نمیاد وبلاگم یه روز برو بیایی داشتیم تو این وبلاگم اما حالا...

میگم این دنیای مجازیم همون که ما خواستیم نشد..باشه اشکال نداره مام خدایی داریم..

واقعا مرسی که بهم سر می زنی والا منم ملحق میشدم به فراموش شدگان
بای مطلبتم عالی بود بازم بیا

یک آدم اینجوری دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ

اونجا که شبا

تک درخت بید

شادو پر امید

می کنه به ناز

دستشو دراز...

من خیلی این شعر رو دوست دارم خصوصا با صدای فرهاد که محشر می شه

قربانت یک آدم اینجوری

امیر دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.neghabeshab.blogfa.com

salam dooste aziz
webloget yejoorayi jalebe
khoshhal misham be manam sar bezani.
به چشمانت بیاموز که هرکس ارزش دیدن ندارد
shad bashi

مینو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://zhiivaar.blogsky.com

سلام گلم
من که هر طرف زندگی رو نگاه می کنم هیچ طرفش قشنگ نیست
جدیدا احساس می کنم که زندگی کردن حوصله می خواد که من ندارم!

یاسر دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://faryadegharibe.blogfa.com/

با حرفت موافق نیستم.

مهربونی دروغی چیز جالبی نیست

ممنن که اومدی

مسیح دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ب.ظ

با سلام
این جور کارا منو واقعا تحت تاثیر قرار می ده.آفرین احساست خیلی خوبه
کاش می شد ملودیش رو هم بذاری!

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام
مزاحم شدم یه خبر از یه دوست بگیرم
می تونی بهم کمک کنی ؟
ممنون میشم
بای

ته مانده های یک مرد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://tahmandeha.blogfa.com

شبهای مهتابی می آیند و می رود
اما ماه از دیوار بلند همسایه
پایین تر نیامده هنوز
هنوز خوابهایم دلواپس ماه
یکی پس از دیگری میمیرند...
.
.
سلام دوست عزیز
کوتاه می نویسی و کافی
ممنون از لطفتون
من هم لینکتون کردم

شئهق سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://WWW.neghabeshab.blogfa.com

salam
az in ke be weblogam sar zadi mamnoon
midooni in matne tavallod bara khanomam neveshte boodam
baham dar mahe asal tasadof kardim va oon omresho dad shoma
...............................
rasti esmesh ham saeedeh bood
mesle esme khodet ghashang
bazam behem sar bezan khoshhal misham
hope to see you dear
a.f

سارا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
اخیرا سایت www.masomi.org امکاناتی را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده تا هر فردی با هر عقیده و دینی، نظرات، اندیشه ها و سوالات خود را با دیگر کاربران مطرح نموده و به تبادل افکار بپردازند.

هشدار: در زمان ورود ممکن است ابتداء شوکه شوید که سایت را اشتباه وارد شده اید. اصلا تعجب نکنید پیش از هر تصمیمی به بخش انجمن سایت رفته و مقالات آن را مرور کنید. سپس اگر مایل بودید ثبت نام کنید.

این امکانات موقعیت منحصر بفردی را برای کسانی که می خواهند نظرات، عقاید، اطلاعات علمی، اندیشه های شخصی و احساسات خود را با کاربران بیشتری در میان بگذارند ایجاد کرده. بخصوص افرادی که دارای وبلاگ شخصی هستند می توانند پس از ثبت نام آدرس وبلاگ خود را وارد کرده تا بازدیدکنندگان بیشتری از وبلاگشان دیدن نمایند.

ضمنا در صورت ورود به انجمن در بخش نوشته های شخصی لطف کرده و به نظر خواهی من پاسخ دهید.
با تشکر

SolOo سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://solowritting.blogsky.com

دره به دره
صحرا به صحرا
اونجا که شبا پشت...
قشنگ بود
موفق باشین

آمنه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ

من مهربانی دروغ نمی خوام!

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام
خوبی ؟
یادم میاد یه چند وقت پیش یه خواهش از شما کردم ولی شما هنوز جواب منو ندادینه
گفتم دوباره بگم مکانش هست چیزی از شما بپرسم
البته با ایجازه
به امید دیدار

خب من منتظرم
سوالتونو بپرسین

[ بدون نام ] یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام
ممنون
باشه برا یه روز دیگه
الان دیگه خیلی دیره
تا بعد
به امید دیدار

لیلی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام سلام

لیلی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ

باید بیشتر بیام تابابچه های اینجا آشنابشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد